Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це ніколи не пізно виправити :)

Гарантійні умови

Компанія NFiX зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцю. Відповідно до гарантійних зобов'язань сервісний центр компанії NFiX (далі СЦ) зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару та його повернення клієнту (доставка товару в сервісний центр і назад здійснюється за рахунок клієнта) у працездатному стані. Якщо товар неремонтопридатний, СЦ зобов'язується замінити товар на еквівалентний.

 

Гарантійні умови:
 
1. Серійний номер виробу є в базі даних нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не минув.
2. Виріб надається в оригінальній заводській упаковці та повній комплектації (інструкції, антистатична упаковка, кабелі живлення, захисні плівки, інше), з детальною вказівкою характеру та проявом несправності.
3. На виробі не порушені пломби, стікери нашої компанії та фірмові знаки виробника, відсутні сліди переклеювання, сторонні наклейки, написи.
4. Виріб експлуатувався за нормальних кліматичних умов, дотримувалися правил експлуатації, викладених у документації виробника виробу.
5. Гарантійне обслуговування несправного товару провадиться тільки на території сервісного центру.
6. Якщо виробником передбачено ремонт зданого виробу, заміна або заміну на таке ж відремонтоване, то після виконання ремонту провадиться або повернення зданого відремонтованого виробу або заміна на такий же відремонтований або заміна на новий і гарантія на такий виріб є залишковою.
7. У разі неможливості виконати ремонт зданого пристрою, проводиться заміна на новий товар.
8. Гарантія на зміну ємності акумуляторів не поширюється.
9. Гарантія на пікселя надається протягом 14 днів з дня відвантаження з нашого складу. З 15-го гарантія не надається (незалежно від кількості пікселів)

 

Порушення умов гарантіі:

 

Компанія NFiX не несе гарантійних зобов'язань і не робе безкоштовне сервісне обслуговування виробу у таких випадках:

- наявність будь-яких механічних пошкоджень виробу (включаючи ті, які не могли спричинити появу несправності);
- наявність слідів впливу рідини на виріб, слідів окиснення елементів або доріжок, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їхньої присутності;
- наявність термічних пошкоджень виробу, його електричних ланцюгів, мікросхем, що згоріли, наслідки “гарячого” підключення;
- відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, що є невід'ємними частинами виробу;
- відсутність чи пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номери партії тощо);
- ушкодження, спричинене стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне довкілля тощо);
- пошкодження, спричинене невідповідністю Держстандартам параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж та телекомунікацій при експлуатації обладнання в мережі з відсутністю єдиного контуру заземлення;
- порушень правил транспортування, навантаження/розвантаження та встановлення обладнання;
- спроби ремонту або розтину виробу самостійно або третіми особами;
- несанкціонованої модифікації;
- ушкоджень, спричинених використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин та/або витратних матеріалів, засобів для чищення;
- наявність подряпин, сколів, вм'ятин на корпусах крихких виробів, що вимагають дбайливого поводження, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження.

 

З усіх питань, що стосуються гарантійної підтримки  необхідно звертатися:

 [email protected] - пошта
 +38 (096) 707 22 44 - вайбер
 +38 (063) 707 22 44 - телефон.