Умови повернення товару
Порядок та умови повернення товарів, куплених в інтернет магазині NFiX
При купівлі товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу компанії ви можете зробити повернення товару.
1. При поверненні необхідно зв'язатися з менеджером нашої компанії за телефоном, вайбером або електронною поштою, які вказані на сторінці контакти. Необхідно буде надати фото товару з двох сторін.
2. Повернення товару можливе за умови дотримання таких умов:
- З моменту відвантаження товару з нашого складу не минуло 14 днів
- Товар НЕ був у використанні, не встановлювався та збережено товарний вигляд.
- комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження (наявність захисних плінок, оригінальних упаковок тощо). Важливо - на упаковку батарей, блоків живлення не можна клеїти скотч, ТТН та/або будь-яку іншу інформацію. Блоки живлення, батареї необхідно обов'язково додатково запакувати в пакет нової пошти. При пошкодженні упаковки повернення товару неможливе.
- Усі транспортні послуги при поверненні оплачує покупець.
4. Будь-який товар, який повертається, проходить обов'язкову перевірку в сервісному центрі нашої компанії. Це займає 2-3 робочі дні.
4. Повернення коштів здійснюється на розрахунковий (картковий рахунок) клієнта у форматі IBAN шляхом перерахування грошей на протязі 2-3 днів з дня перевірки у сервісному центрі нашою компанією. Як подивитися IBAN номер вашої карти: для монобанку, для приватбанку можна подивитися на ютубі
5. Повернення товару необхідно здійснювати за такими даними: Одеса, Нова пошта, відділення номер 14, одержувач ФОП Рингач Є. Є.
З усіх питань, що стосуються загальних питань, гарантійної підтримки, повернення товарів та технічним консультаціям необхідно звертатися:
[email protected] - пошта
+38 (096) 707 22 44 - вайбер
+38 (063) 707 22 44 - гарантійні питання, повернення товару