Умови обміну та повернення товару
Порядок та умови повернення та обміну товарів, куплених в інтернет магазині NFiX
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну товару належної та неналежної якості.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Умови повернення для товарів неналежної якості
- товар, що вже був у використанні;
- товар з дефектом;
- товар з неповним комплектом;
- товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами).
Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:
1. Написати повідомлення на пошту sale@nfix.com.ua або зателефонувати за номером +38-096-707-22-44 . Коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути.
2. Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформляється замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
3. Вкласти чек із нашого магазину, який Ви отримала разом з покупкою.
4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Дані для відправлення:
місто Одеса
Відділення Нової пошти номер 14
вулиця Малиновського, 71
Отримувач : ФОП Рингач Є. Є.
Номер телефону отримувача : 380967072244
Адреса повернення: 65074 Україна, м.Одеса, вул.Маршала Малиновського 71
5. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
6. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.